Technická podpora akubela

Jak kontaktovat technickou podporu?

Vyberte si takový způsob komunikace s naší technickou podporou, jaký vám bude vyhovovat.

Znalostní báze a centrum pro stahování


Zde naleznete a můžete si stáhnout veškeré potřebné dokumenty k produktům Akuvox i Akubela. K dispozici jsou příručky pro administraci, uživatelské příručky, firmware, datové listy a příručky pro rychlou instalaci.

 

Zjistit více 

 

 

 

Technická podpora 

Naše technická podpora vám umožní komunikovat přímo se specialistou pro danou oblast, zadávat požadavky (tickety) a sledovat jejich stav v průběhu řešení.

Standardní provozní doba oddělení technické podpory je od pondělí do pátku od 8:00 do 16:30. V případě, že máte uzavřenou servisní smlouvu, je vám technická podpora k dispozici nepřetržitě – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.

 

Telefonicky
Zavolejte na náš nepřetržitě dostupný helpdesk, který je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok.
+420 261 303 303 (od 8:00 do 16:30)
+420 261 303 335 (mimo pracovní dobu)

E-mailem

Napište nám a nezapomeňte přidat své kontaktní údaje pro rychlé spojení. Rádi se vám co nejdříve ozveme!  
 

Ticketovací systém

Vytvořte si tiket s vašimi požadavky a sledujte jeho stav i průběh řešení v reálném čase.

Webový formulář

Vyplňte a odešlete níže na této stránce umístěný webový formulář.
 

 

 
  Jsme tu, abychom vám pomohli! Pro co nejrychlejší a nejpřesnější nalezení řešení uveďte prosím co nejkonkrétnější podrobnosti o vašich potřebách. Ozveme se vám obratem.