Technická podpora akubela

Jak kontaktovat technickou podporu?

Vyberte si takový způsob komunikace s naší technickou podporou, jaký vám bude vyhovovat.

Znalostní báze a download center


Najděte a stáhněte si potřebné dokumenty k produktů Akuvox, včetně příruček pro adminsitraci, uživatelských příruček, firmwaru, datových listů a příruček pro rychlou instalaci.

Zjistit více 

 

 

Technická podpora 

Naše technická podpora Vám umožní komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat tickety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení. Provozní doba oddělení technické podpory je od pondělí do pátku od 8:00 do 16:30. V případě uzavřené Servisní smlouvy je technická podpora dostupná v režimu 24/7/365. 

 

Telefonicky
Zavolejte nám na náš helpdesk fungující nepřetržitě 24/7/365.
+420 261 303 303 (od 8:00 do 16:30)
+420 261 303 335 (mimo pracovní dobu)

E-mailem

Napiště nám, nezapomeňte přidat kontakt na vás pro rychlé spojení. 
 

Ticketovací systém

Otevřete si ticket s požadavky a sledujte jejich stav a průběh řešení.

Webový formulář

Vyplňte a odešlete webový formulář umístěný níže na této stránce.
 

 

 
  Jsme tu, abychom vám pomohli. Uveďte prosím co nejkonkrétnější podrobnosti o vašich potřebách, abychom mohli najít řešení a rychle vás kontaktovat.